پس از این که کالا در وضعیت ارسال شد قرار گرفت، شماره رهگیری کالا برای شما پیامک خواهد شد. همچنین شماره مرسوله از طریق حساب کاربری قابل رویت می باشد. با استفاده از شماره مرسوله میتوانید از سایت شرکت های جابجایی مرسوله اقدام به رهگیری سفارش خود کنید.
لغو سفارش تنها برای سفارشاتی که در وضعیت ارسال قرار نگرفته اند با هماهنگی با پشتیبانی سایت امکان پذیر می باشد.
برای ارتباط با پشتیبانی از صفحه تماس با ما اقدام کنید.
برای دریافت اطلاعات در خصوص مرجوعی کالا می توانید به صفحه رویه های بازگرداندن کالا مراجعه کنید.
سفارشات از طریق تیپاکس یا چاپار بصورت پس کرایه، به سراسر کشور ارسال می شوند. با توجه به افزایش هزینه های ارسال به ارزش محصول سفارش داده شده نسبت به هزینه های ارسال دقت نمایید. برای محاسبه تقریبی هزینه ارسال میتوانید به سایت چاپار یا تیپاکس مراجعه نمایید. بصورت میانگین هزینه ارسال از لاهیجان تا تهران در کمترین حالت متاسفانه به حدود 70 هزارتومان افزایش یافته است. با توجه به حاشیه سود پایین سایت در محصولات امکان ارسال رایگان در حال حاضر وجود ندارد.
سفارشات بین 24 تا 72 ساعت کاری در وضعیت ارسال شد قرار می گیرد و تحویل شرکت تیپاکس یا چاپار می شود پس از آن با توجه به مسافت مقصد و سیاست های شرکت های ارسال مرسوله بازه ارسالی به شهر های مختلف متغییر خواهد بود.